torsdag 23. oktober 2008

Ting 11 Organiser bøkene mine

Dette var morsomt, men jeg synes det er skummelt å skulle etterlate meg så mange spor rundt i inetrnett. Her la jeg inn meg selv med mitt eget navn, men så så jeg at det var mange "rare" navn som lå der fra før. Da prøvde jeg å endre mitt brukernavn, men den tjenesten var ikke tilgjengelig. Jeg blir litt engstelig, som det også ble sagt på siste samling, over å skulle navngi meg selv sånn overalt. Men skitt, dere hadde vel ikke laget oppgaver som representerte noen fare på noen måte for oss. Jeg opprettet som sagt en konto i LibraryThing, fikk lagt inn noen bøker, søkte de opp og det gikk greit. Morsomt å legge inn emneord, ja hos meg ble det mer en slags omtale av nevnte bøker. Jeg har ikke vlgt meg en gruppe enda. vi får se.

1 kommentar:

Marianne W. sa...

Hei! Det skal være en funksjon for å endre brukernavnet på denne sida
http://www.librarything.com/editprofile.php
Det var kanskje den du prøvde? Det er feil på den for øyeblikket, men prøv igjen litt senere.
Det går an å få lagt til en visning fra LibraryThing i bloggen din. Det er tilfeldige boktitler som du har lagt inn i ditt bibliotek på LibraryThing.Gjør følgende: Gå til Blog widget. Choose style til Random book covers. Trykk Make it. Marker så hele HTML-koden i boksen til høyre, og kopier. Ta med HTML-koden over i et nytt innlegg i bloggen din. Skriv innlegget, trykk rediger HTML og lim inn koden. Og så blir det sånn:
Random books from my library
Bare hvis du har lyst da :-)
Ting 11 er notert!
Hilsen Marianne